[START GRY]
Tego dnia wiatr przechodził przez puste sale zamku Kedelke nadzwyczaj silnie. Zapowiadało to kolejny mroźny dzień w tym mieście. Kolejny dzień, w którym będziesz patrolował okolice.
Jak zawsze poranek zaczął się na tym, że twój "opiekun" czyli twój przełożony obudził Ciebie mocnym uderzeniem po policzku.
-Wstawaj zgredzie!
Godzinę po pobudce wyszedłeś za mury, gdzie spotkałeś dwóch bandytów.
[WALKA]
Runda 1. Zaatakował Ciebie Bandyta A. Otrzymałeś 1 obrażeń.
Runda 2. Zaatakował Ciebie Bandyta B. Uniknąłeś ataku.
Runda 3. Zaatakował Ciebie Bandyta A. Uniknąłeś ataku.
Rezultat:
Stary Mędrzec:
☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔
☔☔☔
Bandyta A
☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔
Bandyta B
☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔
Offline
Nowy użytkownik
Runda4.Atakuje Bandytę A prawą ręką. Zadałeś 2 obrażeń.
Runda5.Atakuje Bandytę B lewą ręką. Zadałeś 3 obrażeń. Zregenerowałeś 1ES
Runda6.Atakuje Bandytę A nogą. [CIOS KRYTYCZNY] Zadałeś 6 obrażeń łamiąc nogę przeciwnika.
Rezultat:
Stary Mędrzec:
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
☐☐☐
Bandyta A
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Bandyta B
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Ostatnio edytowany przez Filozof (2013-09-28 17:51:58)
Offline
Kiedy wymierzałeś kolejny cios przeciwnikowi zza Twoich pleców wyłoniły się kolejne postacie Bandytów! Walka staje się trudniejsza.
Runda 7. Atakuje Ciebie Bandyta A. Otrzymałeś 2 obrażeń.
Runda 8. Atakuje Ciebie Bandyta B. Uniknąłeś ataku!
Runda 9. Atakuje Ciebie Bandyta A. Otrzymałeś 1 obrażeń.
Runda 10. Atakuje Ciebie Bandyta C. Zablokowałeś atak!Zregenerowałeś 1ES.
Runda 11. Atakuje Ciebie Bandyta D. Otrzymałeś 1 obrażeń.
Runda 12. Atakuje Ciebie Bandyta E. Otrzymałeś 2 obrażeń.
Rezultat:
Stary Mędrzec (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
☐☐☐
Bandyta A (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Bandyta B (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Bandyta C (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Bandyta D (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Bandyta E (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Offline
Nowy użytkownik
Runda 13. atakuje Bandytę A Prawą ręką i używam cięcia. Używasz Cięcia!CIOS KRYTYCZNY! Zadajesz 7+1 obrażeń. Przeciwnik umiera!
+1 Doświadczenia
+17 tal.
+Pałasz Rozbójnika (Zadaje +2 obrażeń)
Runda 14. atakuje Bandytę B kosturem. Zadajesz 7 obrażeń. Przeciwnik umiera!
+1 Dośw.
+14 tal.
+Pierścień Skały i Ruchu (+1 wytrzymałości i zręczności)
Runda 15. atakuje Bandytę B atakuje, ewentualnie dobijam. Regenerujesz 1ES i 1SD!.
Rezultat:
Stary Mędrzec (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
☐☐☐
Bandyta A (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Bandyta B (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Bandyta C (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Bandyta D (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Bandyta E (1):
☐☐☐☐☐☐☐☐☐☐
Dropy:
Stary Mędrzec (1):
+2 Doświadczenia
+30 tal.
+Pałasz Rozbójnika (Zadaje +2 obrażeń)
+Pierścień Skały i Ruchu (+1 wytrzymałości i zręczności)
[INFO] Jak widzisz, Kostur zadaje nie twoje 3/4 podstawowe obrażenia, a 5/7!
Ostatnio edytowany przez Filozof (2013-09-28 18:00:53)
Offline
Gdy dobijałeś nieszczęsnego rozbójnika zobaczyłeś grupkę ludzi zmierzającą w Twoją stronę z północnego traktu. Mieli te same symbole na tunice jak ty. Przybyła pomoc!
[INFO]Do walki dołączył:
Albert (3)
Rycerz A (3)
Rycerz B (3)
Runda 16. Bandyta C atakuje Alberta. Albert unika!
Runda 17. Albert używa Mrozu! Zadaje 8 obrażeń wszystkim Bandytom!
Runda 18. Rycerz A używa Promyku Światła! Uleczył Starego Mędrca (6ES)
Runda 19. Bandyta D atakuje Rycerza A. Albert używa Wymuszonego Ciosu i kontratakuje! Zadaje 2 obrażeń.
Runda 20. Rycerz B używa Mrozu! Zabija wszystkich Bandytów!
Runda 21. KONIEC WALKI.
[html]<HR>[/html]
Po skończonej walce Albert powiedział do Ciebie ukazując swoją twarz, zdejmując hełm:
-Bracie, jako Twa zasługa to, to i również Tobie łupy zostawiam jako pokutę za przeszkodę Tobie.
Dropy:
+67 tal.
+Pancerz Rabusia (+2 obrony)
+Amulet Łowczy (Zręczność +2)
+Kij Mniejszej Magii (3/4 obrażeń)
**+Znalazłeś dziwny świstek. Czyżby dokument zakonny?
Offline
[INFO]Zaktualizowano status postaci! :Stary Mędrzec
[INFO]Aktywowano nową misję!
[CEL]Zanieś świstek wybranemu zakonnikowi.
Offline
Nowy użytkownik
Offline
//
[INFO] Pełen plecak! [10/10]
Po walce Ty wraz z rycerstwem udaliście się do Arkońskiej Siedziby Zakonu. Już z zewnątrz widać było przepych; nawet sama brama była zdobiona kaligrafią i drzeworytem przedstawiającym twarze mistrzów. Wiekowa brama została otworzona przez łańcuchowy mechanizm umiejscowiony na suficie.Wewnątrz wszędzie unosił się zapach jadła. Gdy chodziłeś po ceramicznej podłodze, do Ciebie i Alberta podszedł niższy krasnolud z wielkim żelaznym młotem na plecach.
-Witajże Janusie!
-Witaj Albercie-odpowiedział brodaty krasnolud-Ten typek tutaj, jest Twym ziomkiem z patrolu?
-Miejże rozum. On także jest jednym z nas-tutaj wskazał na symbol na koszuli.
-Honor zwracam Ci. Jednakże jest sprawa pilna...
-Mówże-popędził Janusa jeden z rycerzy.
-Skradziono nam księgi, zawierające dokumenty patrolowe. Wiecie coś o tym?
Offline