Co poziom zdobywa się nową klasę. Zdobywa się także dwie umiejętności.
Łowcy nie są zwykłymi ludźmi. Ludzie nie potrafią tego co oni. Alchemicy próbowali stworzyć człowieka doskonałego, niestety eksperyment nie stworzył "Nieśmiertelnego", a maszyną do zabijania. Czy odrzucisz człowieczeństwo, aby zostać Łowcą?
Czy dasz radę okiełznać Bestię w Tobie?
Łowca (1)
-Wielokrotny skok (Koszt: Brak)
-Cięcie (Użyj, aby wzmocnić kolejny cios o 20%. Koszt: 1SD)
Zabójca (2)
-Zatrute ostrze (Następny cios zatruje przeciwnika na trzy rundy. Co rundę zabiera 1ES. Koszt: 1SD)
-Przyśpieszenie (Atakujesz dwa razy w ciągu tury. Przeciwnik nie może uniknąć/zablokować ataku. Koszt: 2SD)
Ninja (2)
-Ukrycie (Po użyciu stajesz się niewidzialny na dwie tury. Koszt: 3SD)
-Szybkość (Pojawiasz się w wybranym miejscu, w zasięgu 4 pól. Koszt: 3SD)
Assasyn (3)
*jego ataki mają 15% szans na krwawienie
-Wzmocnienie (Po użyciu wzmacniasz kolejny cios o 1 obrażeń. Wzmocnienia kumulują się. Koszt: 1SD)
-Ucieczka (Użyj aby oddalić się od wroga. Koszt: brak)
Volk (3)
*zadaje dodatkowe 6 obrażeń przeciwnikom o poziomie 1/4 jego własnego poziomu.
-Ostrze Damoklesa (Zadaje 6 obrażeń. Jednak do wywołania ostrza, trzeba użyć własnej krwi. Koszt: 3ES)
-Medytacja (Medytuje przez 4 tury. Obrona wzrasta na ten czas o 12. Regeneruje sobie 5ES. Koszt: 4SD)
Pogromca (4)
*otrzymuje dodatkowe 1ES co 3 tury.
*jego co 4 cios zatruwa.
-Wycie Wilka (Przez 6 tur zadajesz dodatkowe 2 obrażeń. Koszt: 5SD)
-Skowyt Wilka (Można użyć posiadać mniej niż 50% max ES! Leczy 6ES. Tracisz 3 obrażeń przez 3 tury. Koszt: 7SD)
Kosiarz (5)
*przy każdym ataku dodajesz sobie 1 Siły Śmierci. Możesz użyć SŚ, aby wzmocnić atak (1SŚ=1 obrażeń). Max SŚ to 10. Po walce punkty te się zerują.
*zabijając przywracasz sobie 4ES.
-Żniwo (Po użyciu każdy w zasięgu 2 otrzymuje obrażenia. Koszt: 4SD)
-Zasiew (Zasiej trzy nasiona, z których wyrosną zombie posiadające 1ES. Koszt: 4SD)
Okultysta (6)
*otrzymujesz umiejętność ataków na odległość! Ataki te mają zasięg 6 pól i zadają 2 obrażeń.
-Przywołanie Ducha (Przyzwij wierną duszę, aby walczyła razem z tobą! Przyzwaniec ma 6ES i 2/6 obrażeń. Koszt: 5SD)
-Kontrakt (Użyj aby zamienić się w Demona! Przywraca max ES i otrzymujesz +1 obrażeń. Trwa 5 tur. Koszt: 9SD)
Offline